Дөңгелек үстел «Петропавл құрылыс-экономикалық колледжінде дуальды оқыту жүйесінің элементтерін енгізу – облыстың үдемелі индустриялық-инновациялық дамуының шарты. Бүгінгі нәтиже. қызметінің болашағы»

2015 жылдың 26 ​​қаңтарында Петропавл құрылыс-экономикалық колледжінде «Петропавл құрылыс-экономикалық колледжінде дуальді оқыту жүйесінің элементтерін енгізу – республиканың жеделдетілген индустриялық-инновациялық дамуының шарты» тақырыбында дөңгелек үстел өтті. аймақ. Бүгінгі нәтиже. белсенділік перспективалары»

Бұл іс-шараның мақсаты – ЖМСҚ-да дуальды оқыту жүйесін енгізу, колледждің жұмыс берушілермен, Солтүстік Қазақстан облысының құрылысшылар қауымдастығымен, мемлекеттік органдармен өзара әрекеттесуі, жұмысшыларды кәсіби даярлау сапасын арттыру; жұмыс оқу жоспарлары мен бағдарламаларына, оқу процесінің кестелеріне өзгерістер енгізу; жұмыс біліктілігін беру; колледж жанындағы оқу-технологиялық орталығының лауазымына қабылдау.

Дөңгелек үстелге әлеуметтік серіктестер, Солтүстік Қазақстан облысының білім басқармасы, Солтүстік Қазақстан облысы Кәсіпкерлер палатасының, Солтүстік Қазақстан облысының үйлестіру, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар басқармасының өкілдері, колледж директорлары қатысты.
Бүгінгі таңда колледжде мамандарды екі деңгейлі оқыту қарастырылған, бұл дуальды оқытуды барынша пайдалануға мүмкіндік береді.

«Оқу жылының басынан «Ғимараттар мен құрылыстарды салу және пайдалану» мамандығының жалпы кәсіптік және арнайы циклдері, «Құрылыс техникі» біліктілігі бойынша 10 модульден тұратын эксперименттік модульдік оқыту жүйесі қолданылды. Модульдік бағдарлама негізінде тәжірибелік-эксперименттік оқу бағдарламасы әзірленіп, әлеуметтік серіктестермен және Солтүстік Қазақстан облысының кәсіпкерлер палатасымен келісіліп, білім басқармасымен бекітілді. Бастапқы кәсіптік білім немесе жұмысшы мамандықтары бойынша білім алатын 1 курс студенттері колледжде аптасына 4 күн және 1 күн колледждер мен кәсіпорындардың оқу шеберханаларында өндірістік оқуда теориялық оқытумен айналысады. Екінші курстан бастап студенттер әлеуметтік серіктестік негізінде, оның ішінде «Основание», «Металлоэлектроконструкция», «СредазЭнергоМонтаж», «Лира», «Құрама құрылыстар мен құрылымдар зауыты», «Ремплазма» ЖШС негізінде оқу-тәжірибелік сабақтардан өтеді. », « Цех Артель», «Жамалиев» жеке кәсіпорны, т.б.

«Биыл білім басқармасымен келісіп, Кәсіпкерлер палатасының қолдауымен колледжде оқу-технологиялық орталық құрылды. Сонымен қатар, негізгі құрылыс процестерін нақты көрсету және студенттердің практикалық жұмысы үшін оқу полигоны салынды, оның бағыттарын кеңейту жұмыстары жүргізілуде. Полигон құруға «ОҚО құрылыс басқармасы» мен «Основание» ЖШС белсене атсалысты.
Дуальды оқытуды енгізу мәселелерін талқылай келе, кездесуге қатысушылар әлеуметтік серіктестермен және болашақ жұмыс берушілермен тығыз өзара іс-қимылды қамтамасыз ету қажеттігін, бұл өңірге шын мәнінде қажет білікті кадрларды дайындауға мүмкіндік беретінін атап өтті.

Дөңгелек үстелдің қорытындысы бойынша «Петропавл құрылыс-экономикалық колледжінде дуальды оқыту жүйесін енгізу, облыстың үдемелі индустриялық-инновациялық дамуының шарты. Бүгінгі нәтиже. Қызметінің перспективалары» бойынша келесі қорытындылар мен ұсыныстар қабылданды:

1. Осы кезеңде дуальді оқыту жүйесін енгізу бойынша колледждің іс-шаралары сәтті деп бағалануы керек.
2. Колледжде кәсіби кадрларды екі деңгейлі дайындауды және модульдік бағдарламаларды қолдануды ескере отырып, әлеуметтік серіктестермен және «РӘК» АҚ Солтүстік Қазақстан облысы бойынша филиалымен бірлесе отырып, толық зерделеумен эксперименттік оқу жоспарын әзірлесін. бірінші жыл ішінде жалпы білім беретін пәндер бағдарламасы, сондай-ақ жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес бірнеше біліктілік модульдері бойынша арнайы пәндерді оқу.
3. Оқу-технологиялық орталық туралы ережені негізге алып, оны колледждің жұмыс жоспарына енгізу.
4. Заманауи нарықтық қатынастарды ескере отырып, сондай-ақ оқу-тәрбие, оқу және өндірістік үдерісті тереңдету үшін студенттерді, ұстаздық өнер қайраткерлерін, мұғалімдерді, әлеуметтік серіктестерді біріктіретін, жастардың кәсіпқойлығын қалыптастыруға ықпал ететін жастардың кәсіпкерлік ұйымын құру мүмкіндігін қарастыру. шығармашылық тұлғалардың инновациялық өсуі, сонымен қатар колледж бен бизнес құрылымдарының тығыз байланысын қамтамасыз ету, студенттерді сабақтан тыс уақытта жұмысқа орналастыру.
5. Әлеуметтік серіктестік негізінде студенттерге практикалық сабақтарды ұйымдастыру және өткізу кезінде әрбір студентке жеке тәлімгер тағайындау.
6. Оқу жоспарлары мен бағдарламаларын түзету кезінде студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту үшін шет тілін оқыту сағаттарын ұлғайту мүмкіндігін және халықаралық деңгейде кәсіби дағдыларды жетілдіру мүмкіндігін қарастыру.
7. Әлеуметтік серіктестерді тарта отырып, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарымен бірлесіп семинарлар, дөңгелек үстелдер, конференциялар түріндегі жұмысты жалғастыру;
8. Дөңгелек үстелде ұсынылған материалдар жинақталып, ТжКБ ұйымдарының педагогикалық ұжымының жұмысында пайдалануға ұсынылуы керек.