2024 жылғы 22 ақпанда Жоғары құрылыс-экономикалық колледжінде Жас педагог мектебінің кезекті отырысы өтті, оның мақсаты теориялық білімді жетілдіру және педагогикалық шеберлікті арттыру мәселелерінде жас педагогтарға әдістемелік көмек, практикалық көмек көрсету болды.
Отырысқа директордың АТ жөніндегі орынбасары Е.В. Акчурина, колледж әдіскері Т. А. Шаяхметова, БЖК ӘЦК төрағасы Р. А. Айгужин, өндірістік оқыту шебері Н. Н. Христосов, колледж психологы З.О. Рахимова қатысты.
Директордың АТ жөніндегі орынбасары Е. В. Акчурина «Колледж оқытушылары мен студенттерінің АКТ – құзыреттілігін қалыптастырудың педагогикалық шарттары» атты баяндама жасады. Ол АКТ қалыптастырудың педагогикалық шарттары, АКТ білім беру элементтері туралы, педагогикалық қызметте Интернет желісінің ақпараттық ресурстарын пайдалану оқытушының кәсіби өсуіне оң әсер ететіндігі, «уақытпен бірге жүруге» мүмкіндік беретіндігі туралы айтты, бұл өз кезегінде білім беру сапасының едәуір артуына әсер етеді.
Колледж әдіскері Т. А. Шаяхметова «Оқу процесінде оқу-дидактикалық материалдарды пайдалану. Педагогикалық жаңалықтар, дидактикалық материалдар банкін құру» дидактикалық материалдарды қолдану мақсаттары және оқу процесінде дидактикалық материалдарды әзірлеу талаптары туралы айтып берді, заманауи цифрлық платформаларды қолдана отырып, педагогикалық жаңалықтар банкін құру бойынша ұсыныстар берді. Практикалық бөлімде заманауи цифрлық платформаларда әзірленген электрондық дидактикалық материалдармен бөлісті.
БЖК ӘЦК төрағасы Р. А. Айгужин және өндірістік оқыту шебері Н. Н. Христосов WorldSkills чемпионатын ұйымдастыру және өткізу туралы, оның мақсаты жұмысшы кәсіптерінің беделін арттыру және шеберлік дағдыларын дамыту, миссиясы туралы, сондай-ақ студенттерді WSK чемпионаттарына қатысуға дайындау туралы айтып, студенттерді даярлау бойынша жұмыс тәжірибесімен, сондай-ақ конкурстардың нәтижелерімен бөлісті.
Колледж психологы З.О. Рахимова «Мазасыздану және мазасыздық» семинар-тренингін өткізді, оның барысында мазасыздық ұғымы қарастырылды, мазасыздықтың пайда болуы мен белгілері, сондай-ақ мазасыздықты азайтуға ұсыныстар, оны педагогтің кәсіби қызметінде реттеу жолдары туралы айтты.